Friday 24 September 2021

Danas je u Zagrebu u 66 godini preminuo moj brat od tetke moj voljeni Josip Katušić koga smo svi zvali Dodo. Posebno za mene je tužno to što smo nas dvoje dijelili najljepše djetinjstvo na svijetu u dvorištu i kući naše bake u Predgrađu. Bili smo upućeni jedno na drugo puni zajedničkih tajni i nestašluka. U gimnaziji smo išli i u isti razred. Tim više njegova smrt otkinula je jedan dobar dio moga srca i moj život neće nikad više biti isti iako po završetku školovanja nismo više živjeli u istom gradu bili smo povezani nevidljivim i neraskidivim nitima. Sama pomisao da nikad više neću čuti njegov glas preko telefona čini me duboko nesretnom. Ja sam njega kao i svi drugi zvala Dodo ali samo on je mene zvao Melanija zbog samo nama znanih tajni. Dragi moj Dodo voli te tvoja Melanija sve do slijedećeg susreta negdje u nebeskim visinama. Jajčević Lana

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.