Thursday 14 January 2021

 “Iznenađen sam koliko teško mi pada to što ne možemo da sviramo uživo. Zaključio sam da sam u suštini osoba kojoj je važno da ide na turneje. Ovako je tu ta jeziva čežnja i osećaj da se život živi samo polovično. Nedostaje mi uzbuđenje penjanja na scenu, sva grozničavost nastupa, gde sve druge brige nestaju u čistoj životinjskoj povezanosti sa publikom. Nedostaje mi potpuno predavanje trenutku, fizička strana svega toga, hranjenje zajedničkom ljubavlju, religijom, čuvenom razmenom telesnih tečnosti – a i sami članovi Bad Seedsa, naravno, u njihovoj veličanstvenoj nemarnosti, koliko tek mi oni nedostaju. Onoliko koliko mi sedenje za svojim stolom može doneti radosti, i koliko imaginacija može da bude podsticajna, čak i opasna, žudim za razuzdanim prepuštanjima živih nastupa”.


Kejv Nik 

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.