Wednesday 18 November 2020

Ne likuj kad pobjeđuješ, ne očajavaj kad gubiš!

Ovo bih poručila vrhovnom vođi. Juče je, po ko zna koji put, pokazao da je osvetoljubiv, neuračunljiv, opasan, ali ipak mali. Draško mu je svojim odgovorom očitao  bukvicu o kulturi, vaspitanju, diplomatiji, mudrosti i javnom obraćanju.
Vođa očajava zbog volje naroda, ali likuje zbog blokade kojom prijeti. Ne bih da nagađam kako će se stvari razvijati, ali moram primijetiti da ih je Draško već ko zna koji put nadmudrio, pa ne sumnjam da će i dalje uzalud da pjene.
Kako god, za mene su mandati koje sam dobijala u prethodnom periodu bili - odgovornost i breme. Tako se osjećam i u vezi Draškovog mandata, samo u glavi sabiram i kombinujem kako opravdati povjerenje. I Draško,  sigurna sam, a to je jedina zdrava osnova za nadogradnju.
Sa naše liste, Medo je novi/stari odbornik u Skupštini grada Banjaluka. Ja sam srećna zbog njega, on je svoje mjesto već opravdao i zaslužio. Da smo htjeli sigurne mandate, išli bismo prečicama. Ovako, znam da ćemo svi mi govoriti kroz Medu, a znam i da se bitka za pravednije društvo nastavlja. Ja ću u njoj sigurno i dalje da učestvujem. Mnogo je načina i mehanizama da se svaki dan boriš za svoj grad, biti odbornik je samo jedan od. Što prije svi to shvatimo, to bolje.
Svojim saborcima, ali i onima sa druge strane želim zdravlje i mudrost, i obavezno smirivanje strasti.
I na kraju, je l' se kažnjava samo po kućama gdje se nije glasalo kako treba, ili idu redom? #pitamzadruga
Banjaluka zove!

Savić - Banjac Mirna

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.