Sunday 29 September 2019

I onda smo se planinareći uz baš gadan uspon sa ove, kako se to kaže, srpske strane, popeli u taj planinarski dom koji je sa, jeli, bošnjačke strane, nisam pojma imala da je to već puno ljudi...ej, bilo je i Hrvata skontala sam po imenima, svi već pripiti ... tu ćemo prespavati dakle pomislim. Majko moja. Ali onda su se ovi Srbi pridružili njima, Bošnjacima i Hrvatima i pili su i pjevali tako cijelu noć...ponapijali se i zajedno zaspali jedni između drugih, zagrljeni ... ja to ne razumem- ispriča mi evropljanka na privremenom radu u nas...Ni ne možeš da razumiješ sestro draga, nema toga ni u jednom čepteru, ne izviruje ni iz ijednog poglavlja, upitnika za pridruživanje... da nas, moja ti evropljanko, ubiše neizdrživi mamurluci nakon takvih rakijskih primirja, više nego promaja.

Trifunović Aleksandar

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.