Thursday 10 January 2019

Predsjednik kluba je bio Petko, sekretar Munib. Oko stadiona Besim i moja malenkost. U upravi je bio Saćo, Duda, Šicer - ko je zapalio žito i dr. U pogonu je bio još onako iz prve Ramaka, Baka, Kina, Radošević, Šjor, Kadirić, Zdeno Knežević, Kemo Beharić, Vujić...dobijali se bonovi pa se mijenjali za pare.BSK je solidno živio od tombole koju je vodio Djimi, pa Krle i Vladan...treneri su bili Agara ili Pelc. On je Prostranu bio striko ili ujko, nešto kao Tino Sušić ...bio sam svjedok kad su fudbaleri odlučili da bojkotuju Pelca...nekom od njih je rekao da napusti trening a onda su svi, jedan po jedan. On je sutra dao ostavku. Agara je bio dobar čovjek i trener ali u tom period je bilo i želje i ambicije ali nije se uspjelo prebaciti. Banda je tu bio treći golman a drugi je bio Bjelobrk iz K. Varoša ...na kraju sezone se radila inventura i samo Banda i danas duguje trenerku. Jednom oružar, uvijek oružar..! Ja sam bio jedini oružar u istoriji koji je išao sa klubom na sva gostovanja iako nisam morao. Često je znao sa nama ići stari...da li Safet?
On je sve utakmice i treninge pratio na stolici pored aut - linije. Uz njega je sa nama redovna išla i Petkova supruga a pamtim Esu Mamića (Bosa nije išla na utakmice) kao velikog navijača Bska. Bilo je tu bezbroj finih i simpa priča pa kao u svim klubovima ...Besim Parić je bio fini čovjek ali strog...najsretniji je bio kad je Pelc otišao ...'ma to je jedan maconja' znao je reći a i danas dan kad se čujem sa Kinom, Ramakom...častimo se sa 'maconja'...često se znalo u mojoj kancelariji ostati i (za)igrati karata, ja sam to puštao jer su to sve bili moji prijatelji...onda se pojavi Besim kao Šahbaz a ja na brzinu zaključam 'ofis'. On sam, dosadno mu, a bili smo drugari pa se raspriča a oni svi zaključani po dva sata drže peškire na ustima da se ne čuje smijeh....sa treninga se išlo kod Steve u Šator... tamo Raha 1, Raha 2, Lampa, Beki, Krapnicki, Kemo G., Seno,...i dr ...i svi su oni bili dio Bskove priče ...odlučih da ovu podijelim sa Vama..za neka dobra stara vremena ....Čatlak, Malbašić, Kobašlić, Ališić, Barišić, Omerbašić, Sojatarić , maser Žilić, Prostran, Stojnić, Dedić, Džaković i Bajagilović .....& maconja Sulito ....pozdravere !!!
p.s. Zaboravih prigodno dodati ..nikad više tih vremena !!

Sulito

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.