Sunday 16 December 2018

Eto napunih 53 godine i sta sad….da li sam ostario ili sam jos uvijek „mlad“. Sta znaci ostariti ili ostati mlad - rekao bih da je to stvar perspektive i odluke. Juce sam prvi put pomislio i bio svjestan da ce i 60 „uskoro“, vrijeme ide sve brze i brze. Moram priznati da sam se zamislio i istovremeno „prepao“. Da li je moguce? Gledam neke ljude oko sebe koji su do juce „normalno“ izgledali a sada (samo par godina je proslo) mi izgledaju kao babe i dede. Sta da se radi pa da se zaustavi proces starenja, pitanje je sad. Necu da se bez borbe predam. Naljutio sam se. Napokon sam rijesio moje vjecito pitanje, gdje zivjeti i kako za zivot zaradjivati. Ostajem u Salzburgu do penzije a poslije cu vidjeti gdje i kako. Opet sam nasao zanimanje (tako je uvijek i bilo) koje mi u ovim godinama i u ovoj situaciji cini zadovoljstvo. Porodica je na okupu, djeca porasla, zdrava i dobra, nemam kredit, sve sto mi treba ( i vise od toga) vec posjedujem itd.
Znaci, doslo vrijeme da se posvetim i svojim licnim zadovoljstvima i zdravlju. To je to. To predlazem i mojim „plus-minus vrsnjacima“. Smanjio sam vrijeme rada na otprilike 25 sati sedmicno a u preostalom vremenu se bavim stvarima koje volim...ili jednostavno ljencarim. Razmisljam o putovanjima, obilasku prijatelja rasutih po svijetu, izbjegavam nerviranje i stres, uglavnom „pametno“ jedem, redovno praktikujem razne oblike sporta itd. Zena me podrzava. Eto ispade da se hvalim, ali sve sto napisah je istina….ustvari sam se htjeo zahvaliti svim ljudima koji su mi cestitali rodjendan. Tesko je svakome ponaosob odgovoriti i nesto napisati, zahtjeva previse vremena a meni je moje slobodno vrijeme postalo najdragocjenija i najdraza stvar koju posjedujem. Hvala svima na cestitkama i neka se ne ljute oni kojima nisam nista odgovorio….

Bitlo

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.