Monday 12 November 2018

"Ako Johnny kaže da se nismo družili, onda se nismo družili. I ako kaže da mi nikada nije dao svoju pjesmu 'Meni se dušo od tebe ne rastaje' za predstavu 'Hrvatski slavuj' Borislava Vujčića, koju sam režirao u proljeće 1990. u Dramskom kazalištu Gavela u Zagrebu, onda mi nikada nije dao tu svoju pesmu. I moja predstava nije počinjala s 'Meni se dušo od tebe ne rastaje'. Ako kaže da nismo šetali zagrebačkom Ilicom, ili da nije bio na rođendanu mog sina, onda nije bio na rođendanu mog sina i nismo nikada šetali pokislom Ilicom. I ako kaže da me nije nikada zvao na svoj koncert u Dubrovnik, onda ja nisam nikada sjeo na avion i doletio za njegov koncert. I ako kaže da nismo nikada, on, Mile Rupčić i ja pili crno vino i pjevali 'Jano mori, Jano mori, Jano dušo', onda nismo pjevali pjesme i crno vino nikada skupa pili, ako on tako kaže."
"A ja kažem: Otkad sam upoznao Johnnyja zavolio sam njegove pjesme, cijelo to vrijeme osjećao sam prema njemu lijepo i iskreno prijateljstvo. Žao mi je, ako je to bilo samo s moje strane. Ja ću i dalje voljeti njegove pjesme jer one se ne mogu nego voljeti."

R a d e

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.