Saturday 18 June 2022

Zanimljivo ...predlozi mi moj burazer Giggio da odemo do nekog lokala 'Kamene price'.

Ima se provozati ,od Pule 20-tak km ,gradic Bale, cuo jesam ali nikad bio ! Kakvo neobicno iznenadjenje ,grad u kamenu.
 ...'Kamene price' u srcu Bala,kakav divan ambijent.
Zanimljivo da je vlasnik lokala iz Banja Luke !?
Tomislav Lovro Pavleka rodjen i do 13-te godine zivio u Banja Luci,i kako je negdje izjavio, od tad je cijeli zivot izbjeglica. Uhvatio se jednog velikog posla,osnivac i promotor  jazz festivala koji se svake godine odrzava na trgu u tom gradu ! Tu su svirala sva najveca imena svjetskog jazza.Po tome je i snimljen dokum. film 'Jazz apartment ..' !
Kad su Tomu pitali kako je to sve moguce org. ,festival pa i sam lokal,tesko je  ,tu nema profita a bez koga se ne moze nista uraditi rekao je..
'' Jedan dio zivota bio sam pod teskim alkoholom...alkoholu  mogu zahvaliti za sve ovo u Balama.Ovo trijezan covjek nikad ne bi mogao napraviti'.....hah svaka cast , kad je neko iskren do kraja !
Nisam nikad mislio da neka mjesta mogu ,kako se kaze,zraciti energiju ili sl. stvari ali ovde sam se bas zamislio ,cudo jedno .....!??

Borić Sule

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.