Sunday 10 April 2022

Dragi moji, jučer mi se u sarajevskom tramvaju 2. desila, za današnje prilike strašna stvar, ukrala mi je telefon Samsung Galaqy Osoba, specijalka koja operiše po tramvajima u Sarajevu je to uradila. Sve se odigralo u vremenu od 12,45 do 12,55 a ona je kao specijalka to obavila od stanica Baščaršija do stanice kod Katedrale, niti 5 min. Osoba mlađe vanjštine u jinsu, vitka, normalna, bez da se izvinila sjela je do mene i u jednom svom uvježbanom procesu skidanja jean jakne mene izbunarila i ukrala mi telefon iz kaputa i đepa . Ma ko na filmu. I sada vidim kako naglo izlazi iz tramvaja na stanici katedrala, ja izlazim kod banke, na slijedećoj i odmah konstatiram da nemam mobitela. Ide mi u susret prijateljica Suada Kapić, ja joj izbezumljeno govorim šta mi se desilo, ona veli policiju zovi. Dalje sve činim i evo me smiren i naspavan , ali brižan.

Efendic Ismet

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.