Wednesday 13 March 2019

Odrastao sam u generaciji kada su hipici bili popularni i sada, nakon puno godina, ja i dalje verujem u filozofiju hipi pokreta. I danas se sećam tih vremena. Nekada je više bilo kontakata među ljudima, više se putovalo i družilo, ali oni koji danas imaju priliku i potrebu da se vide, jer na primer u Beograd danas dolaze mnogi bendovi iz bivših jugoslovenskih republika, to su ljudi koji su i sada moji prijatelji. Nekada je postojala parola o bratstvu i jedinstvu, ali mi smo se družili po esnafskom interesu, sličnom ukusu i sklonostima. Ne sećam se da sam se ikada posvađao sa nekim od njih iz političkih razloga, a družim se sa mnogim muzičarima sa čitavog ovog prostora. Sa svima sa kojima sam bio prijatelj pre 20 ili 30 godina prijatelj sam i danas.

Bajagić Momčilo

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.