Thursday 28 February 2019

"Na prostorima Banjaluke i okolice ja sam relativno nepoznat kao majstor gitara. Više me poznaje splitska rivijera, gdje sam sa svojim instrumentima učestvovao po promocijama na festivalima. Ovdašnji muzičari prije kupuju instrumente od majstora iz drugih gradova. Poznati smo po tome da slabo poštujemo svoje i da ćemo uvijek prije kritikovati svoga sugrađanina nego ga pohvaliti. Njih par su svirali na mojim instrumentima i svi su bili jako zadovoljni kvalitetom i zvukom, ali slabo ko od njih želi da odvoji novac kako bi kupio gitaru od majstora koji je iz njihovog grada. Banjaluka oduvijek boluje od te boljke da sve što je banjalučko ne valja, a da je sve što je tuđe bolje nego naše."

Grebenar Siniša

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.