Monday 31 May 2021

 Bilo je trenutaka kada sam imao 10 dolara da kupim sebi nešto za jelo i isto tako kada sam imao € 100 za večeru.

Bio sam u trgovini bez brige, mogao sam kupiti stvari ili ih vratiti na policu.
Jednom sam platio svoje račune u potpunosti i ponekad prekasno. Davao sam novac i ponekad sam morao da pozajmim.
Svi smo iskusili uspone i padove u životu. Neki sigurno više od drugih, ali svi pokušavamo da izvučemo najbolje iz toga.
Niko nije bolji od drugog i moje srce tuguje za ljudima koji zamišljaju i misle da jesu.
Bez obzira koliko vam je kuća velika, koliko vam je auto nov, ili koliko novca imate na svom bankovnom računu, svi krvarimo crveno i na kraju ćemo nestati sa ove zemlje.
Smrt ne poznaje ni diskriminaciju ni tvoj život sam.
Budite ljubazni prema drugima.
Poštujte druge ljude, životinje i prirodu.
Tvoj veliki ego te neće odvesti nigdje.
Budite skromni.

Holod  (fb)

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.